Szállítás 24-48 órán belül a Sameday által (H-P).

Ingyenes szállítás 250 RON feletti rendelés esetén.

A standard szállítás díja 17,9 RON.

Az Easybox Sameday csomagautomatás rendelés szállítási díja 11,9 RON.

Csomagautomatás rendelés esetén kérjük, válassza ki a szállítási pontot a rendelés visszaigazoló oldalának utolsó részén, a fizetés után.

Ha bankkártyával fizet, az Easybox pont kiválasztó ablak közvetlenül a fizetés befejezése után fog megnyílni.

Minden termékünkhöz eredetiségigazolás jár.

 

SZÁLLÍTÁSI SZABÁLYZAT

MEGRENDELÉS

A vásárló a rendelést a termékek bevásárlókosárba helyezésével és a fizetés során történő rendelés befejezésével adja le, a Vevő által megadott fizetési módok egyikének kiválasztásával.

Bármely termék, amelyet a Kosárba adnak, megvásárolható, amennyiben az a Kereskedő készletében található. A termék Kosárba helyezése, a Megrendelés véglegesítése nélkül, nem jelenti a Megrendelés rögzítését, és nem jelenti a termék automatikus lefoglalását sem.

A megrendelőlap kitöltésével és a fizetés befejezésével a Vásárló vállalja a felelősséget, hogy a megadott adatok a vásárlás pillanatában helyesek és teljesek.

A Megrendelés folyamatának befejezésével a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a Kereskedő minden megadott módon kapcsolatba léphet vele, amikor a helyzet ezt indokolja.

Olyan esetekben, amikor a Vásárló bankkároly nem fogadja el a fizetést – online fizetés esetén –, vagy a Vásárló által megadott adatok hibásak vagy hiányosak, a Kereskedő jogosult a Megrendelést törölni. Erről értesítést küld a Vásárlónak, és mentesül minden további kötelezettség alól.

 

SZÁMLÁZÁS – FIZETÉS

A rendelés befejezését követően az Eladó számlát állít ki a Vevő részére a leszállított termékekről, a Vevő által megadott adatok alapján, a hatályos jogszabályoknak megfelelően.

A druzy S.R.L. társaság, a fent megadott azonosító adatokkal, valamint az Ön által képviselt társaság, illetve esetenként természetes személy közötti szerződéses kapcsolatok eredményeként tájékoztatjuk Önöket arról, hogy a személyes adatokat adó- és számviteli célokra dolgozzák fel.

Milyen adatok?: név, vezetéknév, adóregisztrációs adatok (társaságok esetében), cím, személyi szám és személyi igazolvány adatok, ha szükséges.

Cél és időtartam?: A fent megadott adatok alapvető elemeket képeznek az adóügyi dokumentumok kiállítása és nyilvántartása során a 319. cikkely és a Törvénykönyv más rendelkezései szerint az adószámla esetében, valamint később, a vonatkozó jogi kötelezettségeknek való megfelelés érdekében az archiválás terén, mivel a számvitelről szóló 82/1991. törvény 25. cikkelye szerint a számlákat 10 évig kell megőrizni. Ezenkívül előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor a törvény kötelez bennünket arra, hogy hozzáférést biztosítsunk a felügyeleti, adó- és bírósági hatóságok számára.

A személyes adataid kezelésével kapcsolatos hozzájárulásod önkéntes. Mindazonáltal, ha megtagadod a hozzájárulásod megadását, lehetetlenné válik a kért dokumentumok kiállítása és a kereskedelmi kapcsolatok lebonyolítása.

Jogok: annak érdekében, hogy megvédjük a személyes adatokat, amelyeket ránk bíztál, és figyelembe véve a 2016. április 27-i 2016/679/EU rendeletet az Európai Parlament és a Tanács részéről, amely 2018. május 25-én lépett hatályba, tájékoztatunk, hogy a fent említett rendelettel, valamint más vonatkozó nemzeti jogszabályokkal összhangban a következő jogok illetnek meg: hozzáférés joga, helyesbítés joga, valamint a hatályos adószabályok megsértése nélkül az adataid törlésének joga, a hozzájárulás visszavonásának joga az adatkezeléshez, az adatkezelés elleni tiltakozás joga, az adatkezelés korlátozásának/limitarásának joga, az adathordozhatósághoz való jog, az automatikus egyéni döntés esetén az emberi beavatkozás igénylésének joga, valamint panasz benyújtásának joga az adatkezelés felügyeletét ellátó hatósághoz, továbbá más alkalmazható jogok. A GDPR-politikával kapcsolatos teljes körű elemzésért kérjük, tekintse át a www.druzy.ro weboldalt.

Az adatok feldolgozója a DRUZY Kft., a fent megadott azonosító adatokkal.

 

AZ ÁRUK SZÁLLÍTÁSA

Az eladó biztosítja a termékek megfelelő csomagolását az optimális kezelhetőség érdekében, valamint a szállításhoz szükséges dokumentumok átadását.

ÁR

Az eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy helyes információkat nyújtson a termékek árával és jellemzőivel kapcsolatban. Előfordulhat, hogy egyes jellemzők és/vagy árak emberi hiba miatt tévesek. Amennyiben a vevő olyan rendelést ad le, amelyben a termék ára hibás, az eladónak joga van a vevő rendelését törölni.

HIBÁS JELLEMZŐK

Amennyiben egy rendelés leadásakor a termék jellemzői emberi vagy technikai hiba miatt hibásak, az eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a megrendelt termékhez hasonló jellemzőkkel rendelkező terméket szállítson. Ha a vevő nem fogadja el ezt a megoldást, az eladónak joga van a rendelést törölni.